niedziela, 3 stycznia 2016

DIY: SŁOIK WSPOMNIEŃ

Hejka! 
NADSZEDŁ NOWY ROK!
Chciałabym Wam życzyć wielu wspaniałych wspomnień , aby ten rok był jak najbardziej radosny, przepełniony szczęściarzem i zdrowiem. A innym blogerkom pragnę życzyć aby ten rok przyniósł jak najwięcej wyświetleń,obserwatorów, komentatorów i czytelników.













Wczoraj mija dokładnie rok od założenia tego bloga! Z tego też powodu chciałam zrobić coś czego jeszcze tutaj nie było. Jednak nie chcę robić żadnego konkursu, ponieważ jest to pomysł bardzo oklepany, a ja chciałam zrobić coś wyjątkowego. Postanowiłam ,że będzie to: DIY SŁOIK WSPOMNIEŃ. Słoik wspomnień to jak sama nazwa mówi słoik w którym umieszczane będą wspomnienia. Polega to na udekorowaniu zwykłego słoika do ,którego następnie przez 366 dni wrzucamy kartki,z zapisanymi na nich wspomnieniami, z danego dnia. Po minięciu dokładnie roku (czyli w sylwestra, NIE WCZEŚNIEJ) , "otwieramy" słoiczek ,wyciągamy karteczki i zasypujemy się wspomnieniami. Bez zbędnego już przedłużania pokaże Wam ozdobienie mojego słoiczka wspomnień.




• Słoik (najlepiej duży ,bo na minimum 366 karteczek) 
•Klej lub taśma - każdy sklep papierniczy
•Nożyczki - każdy sklep papierniczy 
•Złota tasiemka - pepco
• Gwiazdka - sklep papierniczy
•Złote kulki (cekiny) - sklep papierniczy
• Wstążka - sklep papierniczy/supermarket/empik
•Gwiazda - sklep papierniczy/supermarket


                          





Osobiście postawiłam na prostotę,bo to właśnie ona dodaje temu uroku.Oczywiście każdy może przyozdobić wedle swojego pomysłu. Zobaczcie efekty mojego :













Można ,również własnoręcznie stworzyć pokrywkę przykładowo z bibuły, ja jednak nie zdecydowałam się na to,ponieważ uważam ,że lepiej wygląda bez niej.Sposób wykonania mojego słoiczka był bardzo prosty ,więc nie widziałam potrzeby aby tłumaczyć go w punktach. Po ozdobieniu słoiczka możemy zacząć wrzucać nasze karteczki wspomnień.











Przekonałam już paru znajomych na zrobienie takiego słoiczka i teraz zachęcam do tego ,również Was! 

40 komentarzy:

  1. Ooo ten słoik świetnie wyszedł! Ja miałam taki na wakacje i często wracam do tych wspomnień z mega uśmiechem. Świetne zdjęcia ♥

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Taki słoik a dokładniej wspomnienia w nim zawarte potrafią wywołać dużo uśmiechu :D Pozdrawiam xoxo

      Usuń
  2. Bardzo ładny słoiczek. Z chęcią coś takiego zrobię. :)
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/nowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny słoiczek. Sama postanowiłam zrobic taki w tym roku. Ponaddo na kazdej karteczce na drugiej stonie bedzie cytat. Dla osob, ktore nigdy nie slyszaly o happiness jar to fajna motywacja na super wspomnienia. Super post. Zapraszam do sb na book-is-the-answer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na pewno wpadnę :) To bardzo dobry pomysł :D

      Usuń
  4. Bardzo ładny słoiczek. Sama postanowiłam zrobic taki w tym roku. Ponaddo na kazdej karteczce na drugiej stonie bedzie cytat. Dla osob, ktore nigdy nie slyszaly o happiness jar to fajna motywacja na super wspomnienia. Super post. Zapraszam do sb na book-is-the-answer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,możliwe ,że wypróbuję pomysł z cytatami :)

      Usuń
  5. ten słoik to świetny pomysł. ja też taki dziś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło ,że kogoś namówiłam:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że kogoś przekonałam:)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym słoikiem :) I wzajemnie Szczęśliwego Nowego Roku
    paulannn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że słoki szczęścia jest coraz bardziej popularny :) Twój bardzo mi się spodobał, gdyż może służyć zarówno do chowania naszych wspomnień jak i być wspaniałą dekoracją w pokoju. Chyba sama pokuszę się o wykonanie podobnego ;*
    Pozdrawiam ;)
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak popularny,jednak każdy ma na to swój własny pomysł ozdobienia :) Dziękuję i zgodzę się wspaniale pasuje do pokoju. Ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. świetne DIV, bardzo cęsto się spotykam z ak zwanym słoikiem szczęścia...a skoro ju o szczęście chodi to Szęśliwego nowego roku ;)
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz jest bardzo popularny,jednak każdy ma na jego dekoracje inny pomysł :)

      Usuń
  11. Świetny pomysł! Musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoik wygląda cudownie, super pomysł 💕
    Może sama też taki zrobię :)

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoik wygląda cudownie, super pomysł 💕
    Może sama też taki zrobię :)

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pomysł ze słoikiem jest wspaniały! Sama już taki wykonałam ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest taki sloik :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zajebisty pomysł powiem ci szczerze :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roku bloga! :)
    Zrobiłam już ten słoik, teraz tylko czeka, aż wrzucę tam w końcu jakąś karteczkę, haha :)


    http://princess-aim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Niech się w końcu doczeka hah :)

      Usuń
  18. wow, wow jaki super pomysł :) już od dawna myślałam o takim słoiku, ale nie wiem czy będę mieć cierpliwość :)

    www.beyoutiful.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji : KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyszedł Ci ten słoik! :) A my na 2016 rok życzymy Ci dużo radości. Pozdrawiamy!:*

    www.linailia.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post.Pomysł genialny.Bardzo mi się podobają twoje zdjęcia.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.wikaadayinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na LBA!
    http://lushlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się pomysł założenia takiego słoika! :)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki słoiczek to genialny pomysł. Muszę koniecznie go wypróbować ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję roku <3 u mnie niedawno wybiło 3 lata :)

    OdpowiedzUsuń