sobota, 4 kwietnia 2015

Ulubieniec tygodnia ♥!

Hej!
Dzisiejszy post będzie dość niecodzienny ,ponieważ będzie to a raczej będą ulubieńcy tygodnia.
Postanowiłam napisać taki wpis ,ponieważ chciałam aby znalazły się na tym blogu nie tylko posty tematyczne ale i dotyczące innych mniej poważnych rzeczy. Może ulubieńców tygodnia będę pisała w pierwszą sobotę każdego miesiąca ? Przemyśle to jeszcze ,a jeśli się zdecyduje to na pewno Was powiadomię :D .
A więc zacznijmy od filmu :
                              Film tygodnia :

Zdecydowałam ,iż filmem tygodnia będzie film "Niemożliwe"
Wybrałam ten film z powodu iż jest bardzo wzruszający  i oparty na faktach <wydarzyło się to w 2004 roku > Naprawdę warte obejrzenia.


                                    Piosenka Tygodnia 


Piosenką tygodnia będzie Thinking Out Loud - Edd Sheeran  ,ponieważ po prostu bardzo mi się podoba i zarazili mnie nią czyli  ciągle mam ją w głowie :D 

https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA






                              Zwierzę Tygodnia: 



Zwierzątkiem tygodnia jest Koń ! Czemu ? Odpowiedź jest oczywista! Bo konie to moja pasja, zainteresowanie , i po prostu część życia ! ♥



                                                 <Bonza mojego wykonania>

                                Ulubieniec tygodnia : 



Ulubieńcem tygodnia jest książka : "Kroplówka z Marzeniami ". Jest to książka bardzo wzruszająca i taka .. prawdziwa opowiada ona o przeżyciach, dziewczynki po wypadku . Naprawdę warta przeczytania!



 Jedzenie tygodnia :
Jedzeniem tygodnia jest a raczej są ... pisanki dokładniej jajka ! To chyba oczywiste dlaczego :) <Wielkanoc > 




                                Cytaty Tygodnia :


Trudno było wybrać jeden cytat bo jest mnóstwo takich które naprawdę do mnie trafiają ,więc dam dzisiaj dwa cytaty :)

"Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"

"Przy­jaciele są jak ciche anioły, które pod­noszą nas, gdy nasze skrzydła za­pom­niały jak latać.'


Powiem Wam szczerze na koniec ,że najtrudniej wybrać było cytat tygodnia ,ponieważ ja osobiście kieruję się naprawdę wieloma w życiu :)

A Wy macie cytaty którymi kierujecie się w życiu ? Jeśli tak to jakie ? 



       

27 komentarzy:

  1. książka mnie zaciekawiła, ma zastanawiający tytuł :)

    Bardzo ładny i przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. film także oglądałam i też płakałam, bardzo wzruszający, ale też prawdziwy ;)
    kocham konie, są bardzo przyjacielskie ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o kliki u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy! Też lubię te dwa cytaty :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej uwielbiam ten film!!!!!! Mogłabym go oglądać codziennie, a i tak chyba by mi się nie znudził.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :* Daj znać u mnie!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju Ed<3 Moja ulubiona piosenka, a Twoją propozycje filmu w najbliższym czasie mam zamiar obejrzeć ;)
    Www.aduska-dunka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ,również film świetny jeszcze raz polecam :*

      Usuń
  6. Super Ulubieńcy!
    Film super, piosenka super wszystko super :D
    Czekam na kolejny post :) i zaparszam do mnie http://prawdziwezycie8.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny cytat :) piosenka i film mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post, a co do filmu zgodzę się- godny obejrzenia. :)

    Pozdrawiam gorąco, shslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post :)
    paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi ulubieńcy, piosenka mega! :D

    Zajrzysz i pomożesz rozkręcić bloga? :)
    http://filmoweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał!
    Na serio fajny post! Czytałam tę książkę i zgadzam się z twoją opinią :)


    Zapraszam serdecznie do mnie :) Może skomentujesz lub/i zaobserwuesz?
    http://bookwormspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń