sobota, 11 kwietnia 2015

Proste czy kręcone - odwieczny problem

Hej!
Dzisiejszy post będzie dotyczył częstego problemu czyli proste czy kręcone. Lecz wyjątkowo zacznę od... przeprosin za dość długą nieobecność z powodu zepsucia się mojego komputera :/. A teraz zacznijmy od początku czyli skąd pomysł na taki post.? Odpowiedź jest prosta w ostatnim czasie moje koleżanki z teatru, prowadziły dość długą dyskusję na temat "Jak ja bym chciała mieć takie włosy jak ty ". O co tak naprawdę chodzi w tym poście ? Chodzi o odwieczny problem z włosami <chłopaków ten problem  nie dotyczy> czyli : dziewczyny które posiadają naturalnie kręcone włosy robią wszystko lub oddałyby wszystko za naturalnie proste, jednak posiadające proste postępują dokładnie na odwrót. Czemu tak jest? Na to pytanie bardzo trudno jest odpowiedzieć.Ale ja podejmę się tego wyzwania i spróbuję znaleźć odpowiedź

Pierwsza możliwość

Po prostu jak to kiedyś powiedziała moja koleżanka "Doceniamy tylko to czego nie mamy " Poczytałam o tym trochę w internecie i naukowcy twierdzą ,iż jest to spowodowany tym ,że to, czego mieć nie możemy jest najbardziej pożądane - "bo zabawa nie polega na tym, by dogonić króliczka, a by gonić go własnie"- jak to powiedział jeden z naukowców 

Druga możliwość 

Znalazłam takie zdanie które być może jest odpowiedzią na zadane powyżej pytanie a o to one : Zmagając się ze swoimi włosami od dzieciństwa nie trudno się dziwić e mają już dość ciągłego ich układania czy też prostowania. 

Trzecia możliwość

Te osoby same nie wiedzą czego chcą ,co oznacza ,iż gdyby miały włosy niby "swoich marzeń" to i tak nie byłyby zadowolone ,ponieważ chciałyby mieć swoje poprzednie włosy lub przestałby pasować im kolor.

Czwarta możliwość

A może tak ciekawość? Być może dziewczyny chcą zobaczyć jak będą wyglądały w innych włosach. Jak to uczeni kiedyś powiedzieli "Człowieka interesuje tylko to czego nie ma" 

Piąta możliwość
Przyczyną może być ,również chęć jakieś zmiany lub pragnienie zaimponowania innym rówieśnikom i nie tylko. To wydaje mi się jest bardzo prawdopodobne zwłaszcza w 21 wieku w którym każdy chce komuś zaimponować (zwłaszcza młodzież ) 

Szósta możliwość

Wygoda - Większość dziewczyn stawia po prostu na wygodę. Myślą ,iż w innych włosach będą się czuć swobodniej. Fakt jest też wiele osób płci pięknej dla których liczy się tylko i wyłącznie fryzura będąca "na topie " ,lecz większość stanowią osoby które stawiają na wygodę i prostotę.  




 Na zdjęciu moje włosy ,które w sumie same się prostują jak i "lokują" <nie wiem jak to możliwe > ☻♥






39 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię długie włosy zapuszczam już rok i nic .. Ja mam kręcone włosy :)
    Fajny post , ostatnie zdjęcie jest śliczne *_
    -*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak samo spostrzegam tę sprawę jak Twoja koleżanka czyli pierwsza możliwość jak dla mnie jest najprawdopodobniejsza :) Świetny wpis i bardzo oryginalny pomysł na niego :)
    MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na wpis. Ja mam kręcone :)
    Www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie rozumiem tego. Dziewczyny z prostymi chcą mieć kręcone , a te z kręconymi chcą mieć proste. Ja tam mam swoje czasami pokręcone,a czasami proste i takie mi się podobają.Twoje są piękne ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i ciekawy post. Ja mam naturalnie proste włosy i jeśli próbuję je pokręcić to nie trzymają się zbyt długo i same się prostują ^^ Masz też świetnego bloga dlatego obserwuję :) Zapraszam do mnie :P Mam w sumie takie dwa aktualne posty ;3 Może akurat Ci się spodobają. http://suzie-blog1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja naturalnie mam falowane włosy. Zawsze marzyły mi się proste, więc kupiłam prostownicę i ta daaa...mam zniszczone włosy :') Teraz już nie nie używam. Zapuszczam włosy, jeszcze trochę brakuje do pasa, bo mówi się, że im dłuższe, tym cięższe i mniej kręcone ^^

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ! :D Ja też nic nie robię już z włosami :)

      Usuń
  7. Ja mam włosy prawie do pasa :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś nienawidziłam swoich włosów, ale teraz one są jedyną rzeczą, którą w sobie lubię :)
    Piękne zdjecia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    Co do włosów... hmm. Ja za swoimi nie przepadam. Mam niby proste, ale po każdej kąpieli się tak kręcą jak hmmm. "Mokra wloszka" :D

    http://oliwiaa-oliwkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy też tak robią - zależy to od tego, w jakiej fryzurze śpię.
    Jako, że mam cienkie włosy, wolę siebie w falowanych (naturalnie takie mam), bo wtedy wyglądają, jakby ich było chociaż trochę więcej. A jak czasem mam ochotę na proste to zawsze mogę użyć prostownicy i voila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko moje włosy tak robią xD ♡

      Usuń
  11. ja z włosami mam zawsze że jak się prostują to chce kręcone jak sie kręcą to chciałabym proste, kobiecie nie dogodzisz ;D http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie jest SUPER.
    Pozdrawiam jako 200 obserwator i zapraszam do mnie:
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog, prosto i rzeczowo. Ja swoich włosów nie lubię od kiedy pamiętam że względu na to, że są proste, a niżej już falowane, nie lubię wyjść pośrednich tak, więc moje zdanie na ich temat się nie zmienia. :)
    http://www.science-of-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło ,że wyraziłaś swoje zdanie :)

      Usuń
    2. Dziękuję miło ,że wyraziłaś swoje zdanie :)

      Usuń
  14. Super blog i zdjęcia :) Fajnie że podjęłaś się tak trudnego pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny wygląd bloga!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam z blogiem http://dag-dagool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń