sobota, 18 kwietnia 2015

KONKURS !

Hej Kochani ! 

Na początku chciałabym wam bardzo podziękować za 200 obs  ♥


Z okazji wybicia właśnie tej pięknej liczby obserwatorów postanowiłam zrobić konkurs z dwoma innymi blogerkami czyli z : Wiktoria i  Ania 

WARUNKI:
1. Musisz być publicznym obserwatorem naszych blogów:  
MójWiktorii Ani.

2. Musisz polubić nasze fanpage'e na fb: MójAni Wiktorii 

ZASADY:
1. Wyślij na mojego maila ( toporowskanatalia8@gmail.com) max 2 zdjęcia o tematyce wiosennej, które wykonałeś sam.

2. Po zakończeniu konkursu nie możesz przestać obserwować naszych blogów. W przeciwnym razie nie będziesz mógł brać udziału w kolejnych konkursach.

3. Wstaw jeden z poniższych podlinkowany baner na swojego bloga, do paska bocznego.




PRZYKŁADOWE ZGŁOSZENIE:

Obserwuję blogi jako: ...
Lubię fp jako: ...
Mój e-mail: ... 

A teraz najprzyjemniejsza część czyli nagrody! 

NAGRODY:
I miejsce: Post promujący na trzech blogach, polecenie bloga w trzech kolejnych postach na trzech blogach, stała obserwacja od organizatorek. 
II miejsce: Polecenie bloga w trzech kolejnych postach na trzech blogach, stała obserwacja od organizatorek. 
III miejsce: Stała obserwacja od organizatorek. 

KONKURS TRWA OD 18.04 - 07.05 '15r. !!!
Wyniki powinny pojawić się do 24 godz. od zakończenia konkursu. Ze zwycięzcą skontaktujemy się drogą mailową.

                                                     Życzę wszystkim powodzenia ♥ ! 

47 komentarzy:

  1. Wzięłabym udział, ale niestety jeszcze nie mam aparatu. Oszczędzam.
    Jeśli masz chwilkę, to byłabym wdzięczna za kliki w linki w poście na moim blogu!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj :/ Może następnym razem weźmiesz :) Wpadnę :)

      Usuń
  2. Cudowny pomysł na konkurs :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blogi jako: Dominik Rupiński
    Lubię fp jako: Dominik Rupiński
    Mój e-mail: rupek21@onet.pl

    ;) super konkurs.
    selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję blogi jako : ( jeden blog ) Lemonade xD ( reszta ) Natex Girl
    Lubię fb jako Natalia Katarzyna Polender
    Mój e - mail natusia3327@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż może się zgłoszę, zobaczę jak mi zdjęcia wyjdą ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że łanie wyjdą haha :D

      Usuń
  6. Wszystkim życzę powodzenia! Świetne banery :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję blogi jako: Jan Jakubowski
    Lubię fp jako: Janeq Jakubowski
    Mój e-mail: koloxek0@gmail.com
    Na wszelki wypadek dodam link do mojego bloga, bo mam podpisy na zdjęciach, to tak możecie potwierdzić, że to są moje zdjecia :) - http://darkcloud-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 200 obserwatorów :)
    Świetny pomysł na konkurs, moja koleżanka weźmie udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do sibie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję blogi jako: Veronjica x3
    Lubię fp jako: Weronika Chojnowska
    Mój e-mail: veronjicax3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłąszam chęć udziału w konkursie!
    Zdjęcia zostały już przesłane.
    Obserwuję blogi jako: Noirceur Art
    Lubię fp jako: Noirceur Art
    Mój e-mail: ichi6669@gmail.com

    Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda :( W żadnym konkursie nie mogę wziąć udziału, bo nie mam fb :'( Życzę wszystkim powodzenia. Pozdrawiam i zapraszam
    basiaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda :( W żadnym konkursie nie mogę wziąć udziału, bo nie mam fb :'( Życzę wszystkim powodzenia. Pozdrawiam i zapraszam
    basiaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blogi jako: Julia Kozikowska
    Lubię fp jako: Julia K.
    Mój e-mail: juliakozikowska@wp.pl

    http://boxoffashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  15. Obserwuję blogi jako: Gabriel &
    Lubię fp jako: Gabriela Smaroń
    Mój e-mail: gab-sma@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. truskawkowa-gaba.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia. :))

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję blogi jako: Wiktoria Ktoś
    Lubię fp jako: Wiktoria Folta
    Mój e-mail: wiktoriaktos73@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana do LBA, szczegóły Tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia wszystkim :)

    http://m-artyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. trzymam kciuki za wszystkich biorących udział, taka promocja bloga to super nagroda ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! Poklikasz w linki w ostatnim poście? To dla mnie baaaaaaardzzo ważne! Ja w zamian zaobserwuję Twojego bloga :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń