piątek, 20 marca 2015

Oznaki wiosny

Hej!
Dawno nie napisałam żadnego postu a powody tego są różne między innymi : nauka, zepsuty komputer itp. dlatego chce was na początku mocno przeprosić :) 
Skąd pomysł na dzisiejszy post ?
To proste ! Z codzienności czyli z zmian które zaszły w naszym otoczeniu a dokładniej w  przyrodzie.A ,że jutro pierwszy dzień wiosny to ten post pasuje tutaj idealnie.


Oznaki wiosny :

<Zdjęcia robiłam ja > 


Wiosną kwitną kwiaty takie jak te ♥



                                 
   Przepiękne bazie kotki ♥







Pojawiają się bardzo dobrze wszystkim znane krokusy i przebiśniegi ♥




Pojawiają się pierwsze zielone pąki i "czarne kulki" xd

A wy spotkaliście się już z pierwszymi oznakami wiosny ? Jeśli tak jakimi ? 







74 komentarze:

  1. Ja widziałam już mnóstwo przebiśniegów :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za moim oknem również jest ich mnóstwo :D

      Usuń
  2. U mnie zero przebisniegów, za to gdzie nie gdzie można znaleźć krokusy! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pod oknem pełno wszystkiego <3 :D

      Usuń
  3. U mnie też już widać pierwsze oznaki wiosny :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od jutra wiosna :D Więc oznaki już wszędzie występują :D

      Usuń
  4. Ja też mam mnóstwo nauki ;__:
    śliczne zdjęcia! aż poczułam wiosnę :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety nauka zawładnęła światem :C <3 :D

      Usuń
  5. Już zaobserwowałam. Teraz ty. :) Masz świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Twój ,również jest świetny :)

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia! Ja u mnie na podwórku zauważyłam już pierwsze kwiatki :D

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne oznaki wiosny ;)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne :) Zaobserwuje :) :)
    Ahh nie ta wiosna idzie do naaas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :/ Już chcę aby było ciepło na dworze :*

      Usuń
  9. U mnie jest mega duzo przebisniegow :) uwilbiam te kwiaty sa przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam: nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ,również pozdrawiam :* :D

      Usuń
  11. Też bardzo cieszę się z wiosny. Świetne zdjęcia! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dzisiaj zauważyłam stokrotkę <3
    bardzo ładne zdjęcia :D
    pozdrawiam ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju *-* Ja jeszcze nie zobaczyłam :C ♥ Dziękuję :*

      Usuń
  13. Przebiśniegi, świetne zdjęcia, pozdrawiam.
    http://onlybyme7.blogspot.com/2015/03/my-way_20.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia.. :) Wiosna już jest i to widać również po pięknej pogodzie jaką mamy :)

    Zapraszam do siebie.. - jakasilatakiezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja już chcę mieć lato :D ♥

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. My obserwujemy i zapraszamy do Nas na obserwację. Pozdrawiamy ! <3 ;*
    http://zawszedlawas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooo świetne zdjęcia! Na serio podziwiam, ja uwielbiam wiosnę. Moja ulubiona pora roku hmm może dlatego że się w nią urodziłam :D
    Pozdrawiam :*
    http://margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ja też uwielbiam wiosnę <3 Również pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Śliczne zdjęcia ♥ Widziałam mnóstwo krokusów c:

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wiosnę! ♥ Teraz wszędzie zaczynają rosnąć kwiatki, pąki na drzewach. Fajny post, śliczne zdjęcia :) Powodzenia w dalszym pisaniu! Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, uwielbiam wiosnę właśnie za te kwiaty ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia ! Ja się na potkałam na bazie noi na te ,,czarne kulki" xd po za tym ciekawy post. Nie widziałam jeszcze u nikogo takiego. Fajnie ,że masz własne pomysły. :) Czekam na więcej takich postów ^,^ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na pewno się jeszcze pojawią :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Tak, wiosnę widać już w moim otoczeniu. Śliczne zdjęcia ! :) Dobrze, że wiosna wreszcie do nas zawitała :)
    julkablogxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak, wiosnę widać wielkimi krokami. I LOVE IT!

    http://happyyoungw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli to twoje zdjęcia to idź na fotografię , albo na dziennikarstwo :)
    Pozdrawiam
    http://daszel-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to moje zdjęcia i dziękuję bardzo *-* <3

      Usuń
  26. ciekawe zdjęcia, FAJNY POGLĄD NA ŚWIAT OKIEM OBIEKTYWU.

    pozdrawiam. JM.


    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia ;) chętnie zaopseruję ale obserwacja za obserwacja zapraszam do mnie igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ladne zdjecia! Jaka lustrzanka? Jestem pod wrazeniem! U mnie narazie jedynym oznakiem jest slonce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mam Lustrzankę z Sony chociaż chciałam Nikona to ten bardzo mi się podoba :) U mnie pełno oznaków jak zresztą widzisz :)

      Usuń
  29. Zdjęcia sa boskie, a wiosna to chyba najbardziej malownicza pora roku :3

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku dziękuję i masz rację *-* <3 :D

      Usuń
  30. śliczne zdjęcia :)
    eh.. zepsuty komputer? wiem co to znaczy dla bogera, łacze się z tobą w bólu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdarza się ,chodź jest to straszne :/ Dziękuję :*

      Usuń
  31. Super zdjęcia! Ja już byłam na spacerze po bazie, a też widziałam chyba przebiśniegi (?)
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, masz talent no nie da się ukryć :)

    http://vaaleriab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham wiosnę!
    Piekne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Pamiętam jak był ten pierwszy dzień wiosny a tu już 1 kwiecień :O
    Ładne zdjęcia ! :)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia, bardzo przejrzyste, aż chce się dalej oglądać :o
    Www.aduska-dunka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń