sobota, 7 lutego 2015

Czy przyjaźń damsko-męska naprawdę istnieje ?

Hej Kochani!


Znowu post tematyczny...Tym razem o przyjaźni damsko-męskiej. Najczęściej zadawane pytania to : Czy przyjaźń damsko-męska naprawdę istnieje ? Jeśli istnieje to czy ma ona sens ?


Zacznijmy od tego czy w ogóle istnieje. Jeszcze kilka miesięcy temu powiedziałabym a raczej od razu stwierdziła (bez prawa dojścia do głosu drugiej osoby ) ,że istnieje i koniec kropka. A teraz ? Dalej się waham istnieje czy nie istnieje ? Coraz częściej  zadaję sobie to  pytanie. Jednak coraz bardziej przekonuje się do tego ,że ona po prostu nie istnieje,  fakt może istnieć przez długi czas ale potem przyjaźń przeradza się w coś więcej . Często gdy jedna osoba poczuje do przyjaciela coś większego  zwyczajnie mu o tym nie mówi , ponieważ boi się ,że zepsuje relacje między nimi. Przyznam jednak ,że na świecie jest wiele wyjątków w których jest prawdziwa przyjaźń damsko- męska.I ja jestem takim wyjątkiem! Co zmieniło moje zdanie aż tak bardzo ? Codzienne zaobserwowania! Na przykład ostatnio moja koleżanka opowiadała mi ,że zakochała się w przyjacielu i nie ma pojęcia co zrobić. Coraz częściej spotykam się z takimi przypadkami , jednak ja należę do tych wielu wyjątków. Nigdy jeszcze nie pomyślałam o moich przyjaciołach jak o kimś więcej chociaż przyjaźnimy się już 4 lata ,ale nie wiem co będzie w przyszłości (czas pokaże). Jednak dalej mam nadzieję ,że za jakiś czas przekonam się ,że moje przekonania są błędne.
Zgadzam się ze zdjęciem i dalej nie potrafię powiedzieć czy ona istnieje czy też nie ale cieszę się ,że napisałam ten post ,ponieważ wydaje mi się ,że nie tylko ja zapytałam kiedyś sama siebie czy przyjaźń damsko-męska istnieje.

Teraz czas na drugie pytanie : Czy ma ona sens ?

Oczywiście ,że ma sens dopóki przyjaciele traktują siebie jak rodzeństwo.Moje zdanie jest takie ,że jak najbardziej należało by mieć kogoś kto będzie przy Tobie na dobre i na złe i wcale nie musi być to osoba Twojej płci.Chociaż często mylimy pojęcie przyjaciel a dobry kolega / koleżanka warto spróbować.



Wstawiam jeszcze 3 robione ostatnio przeze mnie zdjęcia :)


A co ty myślisz o przyjaźni damsko-męskiej , jesteś wyjątkiem czy też nie ? Spotkałeś/łaś się kiedyś z przypadkiem gdy jedna osoba zaczyna czuć coś  więcej ? :) 

124 komentarze:

  1. Mam przyjaciela jednak nie należę do tych wyjątków gdyż niestety on pękł ,jednak nadal sie przyjaźnimy i nie chciałam tego psuć teraz jest naprawdę swietnie :) Super to wszystko opisałaś gratuluje tak wytrwałej przyjaźni damsko-męskiej ❤️
    malwina-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Bardzo ważny temat poruszyłaś. Niestety w moim przypadku zawsze ta druga osoba chciała czegoś więcej niż przyjaźń. Choć dla mnie chłopak jest i najlepszym przyjacielem i chłopakiem. Lubię takie posty. Zapraszam do mnie: nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie miałam przycjaciela płci męskiej :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam przyjaciela płci przeciwnej :)
    Świetny post

    Nowy post, zapraszam(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dorosły post. Moim zdaniem istnieje przyjaźń damsko-meska. Ale czy ona ma sens ? Sama nie wiem , nigdy sie z tym nie spotkalam , bo moją BFF jest dziewczyna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło to słyszeć :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Ciekawy temat, zdjęcia też super! :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam, że przyjaźń damsko męska nie istnieje. Prędzej czy później przerodzi się w coś zupełnie innego. Doświadczyłam kiedyś takiej sytuacji i dlatego uważam, że nawet taka relacja nie miałaby sensu. W pewnym momencie doszłaby zazdrość, smutek i rozczarowanie. Pozdrawiam.

    wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same zdanie :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że ciekawy temat poruszyłaś :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post :)
    śliczne zdj :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post i ładne zdj :*

    http://daczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wierze w taką przyjażń,sama mam takiego przyjaciela :)
    Śliczne zdjęcia
    julkablo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się Twój styl pisania, ja mysle ze ta przyjazn nie istnieje i predzej czy pozniej ktos poczuje cos wiecej :)
    paulittastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama prawda :) zgadzam się w 100% fajny blog pozdrawiam http://the-hearty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Istnieje ! ;) sama mam takiego przyjaciela :)) supii blog i jeszcze lepsze zdjecia ;) pozdrawiam ^^
    Evie-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wierze w przyjazn damsko-meska. Od dziecinstwa przyjaznie sie z jednym chlopakiem i nie wydaje mi sie aby mialo to sie zmienic. :)
    Swietnie, ze poruszylas ten temat.
    Pozdrawiam,

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka przyjaźń istnieje :)
    Mam przyjaciela i kijem byśmy sienie tknęli. On ma swoje miłości, ja swoje i wiem ,że mogę mu wszystko powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Raz miałam przyjaciela płci przeciwnej i chyba każdy może się domyślić jak ta przyjaźń się skończyła ;/
    Świetny blog ♥ zapraszam do mnie :

    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż, osobiście jestem zdania, że taka przyjaźń istnieje. Sama posiadam przyjaciela od 4 lat. Teraz można powiedzieć, że "zdobywam" kolejnych i nie zapowiada się by miało coś z tego więcej wyniknąć, ale ilu ludzi tyle opinii. :)
    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie prowadziłam przyjaźni damsko -męskiej , więc się nie wypowiem na ten temat . Lecz post jest fajny :-) .
    ja już obserwuje , teraz twoja kolej ( na fb pisałaś 'zacznij ' ) :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chciałam się zaprzyjaźnić z chłopakiem, a doszło do tego, że ze sobą chodzimy. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie ja wierze w przyjaźń damsko-męską.Już od zerówki przyjaźnie się z pewnym chłopakiem i chyba znamy się za dobrze,żeby się w sobie zakochać :)
    kasialifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam wielu przyjaciół i tylko do jednego poczułam coś więcej. Reszta to po prostu super kumple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie czyli jednak do kogoś coś poczułaś :)

      Usuń
  25. ja z moim przyjacielem jestem szczęśliwa od prawie dwóch lat :) przyjaźniliśmy się ponad rok a później okazało się, że to miłość <3
    http://mysteriousxworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uważam, że taka przyjaźń istnieje, jednak zdarza się bardzo rzadko :/ Sama mam takiego przyjaciela i już bardzo długo się przyjaźnimy, mimo ze w trakcie tego byliśmy też parą, a potem znów przyjaciółmi. Jednak nie wiem, czy dalej się we mnie nie kocha, w myślach czytać nie umiem :/, bo właśnie większość przypadków tak jak napisałaś - jedna strona kocha się w drugiej.
    Pozdrawiam. I. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się . zapraszamd do mnie http://pcworld11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem przyjaźń damsko - męska istnieje.
    Obserwuję.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mam najmniejszej watpliwości, że przyjaźń damsko-męska instnieje i nie koniecznie musi się kończyć związkiem lub w ogóle kończyć.
    Zapraszam na nowy post :) http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/02/personal.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam przyjaciela od 6 lat. I raczej znamy siebie tak dobrze że trudno by było się zakochać :D
    Obserwuję ;*
    http://patrusska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. nie istnieje, prędzej czy później któraś z osób coś do siebie poczuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie osobiście się wydaje, że istnieje taka przyjaźń :) z kolei moja dobra koleżanka jest zdania że nie i każda ma swoje argumenty na to :) czy ma ona sens ? dlaczego nie ? jeśli obie strony już na początku stawiają jasno sprawę to czemu nie - czasami przyjaciel (mężczyzna) potrafi nam pomóc, poradzić coś ze swojego punktu widzenia który jest zupełnie inny niż zdanie przyjaciółki :) ale to tylko moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać :)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. nie istnieje, prędzej czy później któraś z osób coś do siebie poczuje i to jest najgorsze ... śliczny piesek i ładny desing bloga
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam
    http://aya-moshito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wpadnę i również pozdrawiam :)

      Usuń
  34. Przyjaźnię się z dwoma wspaniałymi Mateuszami więc oczywiście jestem z tych osób, które uważają, że taka przyjaźń istnieje ;) Miałam taki przypadek, że znajoma poczuła coś do swojego przyjaciela ale jak się później okazało było to zwykłe zauroczenie, które jak szybko się pojawiło tak samo szybko zniknęło ;)
    http://stoprocentwelny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Osobiście przyjaźnię się z dwoma cudownymi mężczyznami od wielu, wielu lat i oczywiście uważam, że taka przyjaźń istnieje i jest absolutnie fantastyczna :)

    Pozdrawiam gorąco, shslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Istnieje! Mam kilka bliskich PRZYJACIÓŁEK i nie planuje z nimi związku haha!
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja uważam że niestety nie istnieje :( Miałam bliskiego przyjaciela i skończyło się po wyznaniu uczuć :p
    To prawda teorie są różne,ale w sumie nie w każdej przyjaźni damsko męskiej musi pojawiać się miłość :) Zależy od ludzi i charakterów :P

    zapraszam :)
    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny post, bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga :)
    obserwuję i czekam na rewanz :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super , madry post :* Tak ,spotkalam sie z tym i w sumie nawet ja tak mialam :D W sumie chyba istnieje ale i tak jedna osobaw w ddrugiej kiedys sie zakocha :D :P Piekny blog :) karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post :*
    Ja wierzę w przyjaźń damsko-męską, mam przyjaciół (chłopaków) od dziecka c:
    Mój Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post oraz blog :)
    http://wikoch100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny bolg :D moim zdaniem taka przyjaźń istnieje ale każdy ma na ten temat inne zdanie :D

    Rooksana-roox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama nie wiem co o tym myśleć, według mnie takie coś zamienia się często w miłość.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/be-happy.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. hmm wydaję mi się że istnieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie dziękuję ,że wyraziłaś swoje zdanie :)

      Usuń
  45. Według mnie taka przyjaźń jest naprawdę możliwa:)
    Bardzo fajny post:)
    Zajrzyj do mnie jeśli będziesz miała ochotę i czas, może wspólna obserwacja?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super blog , dobry styl pisania :) obserwuje i liczę na rewanż :) szalona-jessi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ja sama nie wiem co sądzę ;) kiedyś myślałam że istnieje teraz raczej sądzę że nie ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny post jak zawsze, słodki psiak i według mnie taka przyjaźń niestety nie istnieje bo i tak któreś się zakocha :(
    http://aya-moshito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i niestety też tak uważam :C :D

      Usuń
  49. Nice post. Love it a lot. I follow you could you follow back, pls.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Taka przyjaźń napewno istnieje, bo na jej podstawie najczęściej rozwija się miłość ;) pozdrawiam http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. uważam, że oczywiście, że istnieje, sama posiadam dwóch przyjaciół płci męskiej i nic więcej do nich nie czuję, ani oni do mnie ;) więc jak widać da się :D
    zaobserwowałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła ;)
    donutworrybehappy.blogspot,com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD walentynkowym :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się ja tak ja napisałam sama mam przyjaciół od 4 lat i nic :D ale wiesz czas pokaże :* Wpadnę :)

      Usuń
  52. Moim zdaniem taka przyjaźń istnieję mam wielu kolegów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu postu napisałam ,że ludzie bardzo często mylą pojęcie : PRZYJACIEL a KOLEGA ty właśnie to pomyliłaś :D :) Pozdrawiam

      Usuń
  53. kto jej doświadczy ten wie ale zwykle (według mnie) kończy się to związkiem :)
    Mój blog!(klik)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo trudny temat poruszyłaś ;))
    Ja osobiście mam więcej przyjaciół niż przyjaciółek. Jakoś nie umiem się dobrze dogadywać z dziewczynami, haha

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny post. Jak dla mnie przyjaźń damska - męska istnieje, tylko po czasie ci drudzy chcą czegoś więcej, niż przyjaźń :(
    http://ombreeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ciekawy temat na post. Moim zdaniem przyjaźń damsko-męska i stanie ja, chociaż po jakimś czasie jedna ze stron chce czegoś więcej :(
    belily-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja niestety uważam, że nie jest ona możliwa, ale cieszę się, iż jesteś tym wyjątkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja też jestem z tego powodu zadowolona :D

      Usuń
  58. Ja sama jestem w przyjaźni damsko-męskiej więc uważam , że ona istnieje :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem w takiej przyjaźni ale nie wiem co myśleć :c :)

      Usuń
  59. Ja uważam ze isnieje ;))
    świetny post ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję każdy ma swoje zdanie na ten temat :)

      Usuń
  60. Jak na 13 lat, naprawdę ciekawy wpis, całkiem przemyślany. ;) Tyle, że jeśli chodzi o stan zakochania w tym wieku, to wybacz, ale nie istnieje, może być jedynie zauroczenie, miłość to coś bardzo głębokiego i przychodzi z czasem jak i wraz z dojrzałością emocjonalną. Jednak masz rację, że z tą przyjaźnią różnie bywa i odczułam to na własnej skórze, bo sama... tak, zakochałam się, tego jestem pewna, bo to uczucie trwało ponad rok i nadal gdzieś tli się w moim rozszarpanym sercu, w przyjacielu. Stąd myślę, że dobrze to ujęłaś, że ta przyjaźń ma sens wtedy, gdy te dwie osoby traktują siebie jak rodzeństwo. :)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ja też uważam ,że to tylko zauroczenia ale wiesz inni tego nie potrafią zrozumieć :/ Dziękuję i na pewno wpadnę xoxo

      Usuń
  61. Moim zdaniem taka przyjazn istnieje ;)
    http://selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń