poniedziałek, 26 stycznia 2015

Wielka zmiana czyli 21 wiek

Hej Kochani!

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić moje przemyślenia odnośnie zmian które zauważyłam i pewnie nie tylko ja. Wydaje mi się ,że  bardzo zmienił się ten świat. Jednym z wielu przykładów jest fakt ,że kiedyś największym problem a ,także powodem do płaczu było spóźnienie lub nie zobaczenie dobranocki. A teraz ? Teraz dzieci płaczą i mają złamane serca bo chłopak/dziewczyna z nią zerwał/a. Kiedyś dzieci siedziały całe dnie na dworze i świetnie się bawiły (np. zabawa w chowanego, czy zwykłe podchody) i to rodzic musiał wołać je z podwórka a nie wyganiać  z przed komputera. Dawniej młodsze dzieci cieszyły się z najmniejszej zabawki, teraz są smutne bo na przykład nie dostały najnowszego modelu telefonu. Fakt niektóre zmiany wyszły nam na dobre np. gdyby nie najnowsze komputery i udoskonalenia to nie mogłabym pisać tego posta. Mam nadzieję ,że czytając to przypomnisz  sobie jakie  to my mieliśmy wspaniałe dzieciństwo spędzone na dworze z przyjaciółmi, znajomymi, z rodziną przeżywając wspaniałe przygody i niezapomniane chwile. Oczywiście każdy ma swoje zdanie ale moim zdaniem teraźniejsze dzieci ( nie mówię ,że wszystkie) nie mają tak wspaniałego dzieciństwa jak my. Niestety nie mamy na to żadnego wpływu. Już od dawna o tym myślałam i postanowiłam poświęcić temu posta. Stworzyłam ,także tabelkę "kiedyś i dziś" aby podsumować to co napisałam.
                                     


















       Kiedyś                                                                              Dziś


 ~Całe dni spędzone na dworze                                      Całe dni spędzone przy komputerze lub                                                                                                    telewizorze

- Płacz przez nie zobaczenie wieczorynki                - Płacz przez zerwanie z chłopakiem/dziewczyną

- Zero problemów                                                     - Mnóstwo problemów 
                                                                                        
  - Świetne dzieciństwo związane z zabawkami       - Zepsute dzieciństwo związane z technologią
przyjaciółmi itp.

- Dzieci cieszyły się z małej zabawki                       - Dzieci są smutne bo nie dostały najnowszego                                                                                          telefonu.

- Dzieci spotykające starszych od siebie
 uciekały lub odchodziły                                           - Dzieci spotykające                                                                                                                                starszych od siebie zaczepiają                                                                                                              

Oczywiście jest też wiele plusów tej wielkiej zmiany ale niestety przeważają minusy,przynajmniej mi się tak wydaje :) 


JAK PODOBAJĄ WAM SIĘ ZDJĘCIA ? A CO WY SĄDZICIE O "TEJ WIELKIEJ ZMIANIE " ?



195 komentarzy:

  1. bardzo fajny post, masz całkowitą rację:)
    http://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post 😊 http.//dland.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt przeważają te minusy zmian, jednak ja nie potrafilabym przeżyć teraz bez technologii, chociaż używam jej głównie do pisania lub korespondowania.
    Fajny post :)
    http://werablog-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, w większości się zgodzę :)

    U mnie na blogu fotograficzne wyzwanie, jak jesteś ciekawa to zapraszam! :)
    malaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą :)
    www.pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post i bardzo fajny wygląd bloga! :)
    Taka prawda, niestety.
    Będę tutaj często zaglądać! :*
    Zapraszam do siebie w chwili wolnego czasu ♥
    http://fashionmylovelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne porównanie, niestety teraz tak jest :<
    Zapraszam do siebie ;)
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są cudowne i postaram napisać się coś więcej niż ''fajny post''.
    Zgadzam się z Tobą w stu procentach. Pamiętam, jak miałam 7 lat i chodziłam z moim dziadkiem zawsze w wakacje na plac zabaw. Pamiętam, jak wracałam z piaskiem we włosach. Babcia na mnie krzyczała, co nie zmieniało faktu, że byłam szczęśliwa. Teraz się dziwię, jak widzę mojego pięcioletniego brata przed monitorem komputera. Mam nadzieję, że wrócą jeszcze ''tamte'' czasy ♥
    Zapraszam w wolnej chwili:
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,że poświeciłaś dłuższą chwilę na napisanie tego komentarza opinia innych jest bardzo I motywująca do dalszej pracy :) wpadnę :)

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia :) Najbardziej podoba mi się to trzecie :)
    Oraz świetnie napisany post :*

    Zapraszam do mnie :*
    http://lisaandnel.blogspot.com/2015/01/healthy-lifestyle-with-nel-1.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację. Irytuje mnie głównie większość czasu spędzana przed komputerem zamiast na dworze :) Super post ;)

    Zapraszam: http://www.by-mickey.blogspot.com/2015/01/okadka-nie-zawsze-oznacza-ciekawa-tresc.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :D A co do posta - zgadzam się w 100 procentach :D

    Zapraszam też do siebie :D Liczę na jakiś miły komentarz :D
    http://konkursy-przygotowywania.blogspot..com (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko się zmienia. Technika idzie do przodu. Szkoda tylko, że dzieci z pokolenia na pokolenie mają coraz gorsze dzieciństwo. Dzisiaj sześciolatki mają już smartfony. Mi w ich wieku nawet nie śniło się mieć telefonu.
    Teraz trudno dzieci na dwór zachęcić. Mogłyby całe dnie przed komputerem siedzieć... Aż się boję pomyśleć co będzie za kilka lat.

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda, to prawda. Ale myślę, że jeśli świat ma iśc od przodu- niech tak się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się ale gdy pomyśle ,że teraz dzieci mają zepsute dzieciństwo po prostu robi mi się smutno sama nie wiem czemu :)

      Usuń
  14. Wolałabym żeby było tak jak kiedyś :)
    Ciekawe zdjecia.
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zgodzę się, ale i tak już nic nie zmienimy

    http://mikolaj-jaskot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł na posta, jeszcze się z takim nie spotkałam :) Zgadzam się z Tobą w 100 % Ładne zdjęcia, super pasują do tematu posta :)
    belily-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo bardzo dobrze wyszedł Ci ten post. Zaciekawił mnie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo miło ,że Ciebie zaciekawił :)

      Usuń
  18. Zdjęcia bardzo ładne! Co do tematu, zgadzam się z tobą. :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oryginalny post. Bardzo ciekawy. Zgadzam się szczególnie z tym pierwszym.

    halcyon-days-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest przykre, że teraz nie ma już radości ze skakania na skakance, teraz lepiej pobawić się najnowszym iphonem. Ale taka kolejność rzeczy, świat idze do przodu, a właściwie gna jak szalony. Jeszcze 100 lat temu ludzie nie wiedzieli co to telewizor, nie mówiąc o komputerze....

    pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety masz rację świat się zmienia ale my nie mamy na to wpływu :)

      Usuń
  21. masz rację co do tego, że teraz od małego zamiast wyjść na świeże powietrze i bawić dię z rówieśnikami wolą siedzieć w domu i np. Oglądać kreskówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wyjście na dwór i całe dni spędzone z przyjaciółmi są teraz rzadko spotykane :/ :)

      Usuń
  22. Ciekawy post , masz ogromną rację ! :)

    Zapraszam do mnie -> http://themickey2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację, zgadzam się z tobą w 100% !:) A zdjęcia świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety tak już jest :/

    http://happyyoungw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bez przesady, kiedyś tez były problemy :D
    Ale masz racje, niestety w tej sferze jest o wiele gorzej.
    Aczkolwiek są plusy dzisiejszej cywilizacji.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację są plusy dzisiejsze cywilizacji ,lecz tu się troszeczkę nie zgodzę bo takie ośmioletnie dzieci owszem miały problemy ale nie takie jak teraz :0 Wpadnę :)

      Usuń
  26. Ja miałam wspaniałe dzieciństwo bez tych wszystkich komputerów, ale niestety technologia idzie do przodu. Żal mi tych dzieci, nie wiedzą co to dzieciństwo..
    Ładne zdjęcia :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nom, kiedyś też mieli problemy, co z tego, że innej natury.
    ludzkość jest podatna na wszystko. to smutne.

    podsumowanie okey, ale nic nowego właściwie nie poruszyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :) To podsumowanie to dla osób które lepiej odczytują zapis z tabelki :)

      Usuń
  28. Ostatnio jak bylam u lekarza widzialam małego gnojka z tabletem w reku wiekszym od jego glowy.
    te dzieci nawet chwili bez komputera/ttelefonu nie umieja juz wywytrzymać, az sie boje co bedzie potem...

    Zapraszam na moj najnowszy post z profesjonalna sesja zimową. Milo mi bedzie jak skomentujesz ;)
    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę i niestety nic z tym nie możemy zrobić :c

      Usuń
  29. Niestety masz rację. Chętnie bym wróciła do starych czasów, gdzie wystarczyło założyć tylko buty i wybiec na dwór do kolegów i koleżanek. Teraz dzieciaki siedzą przy komputerach i tam się spotykają zamiast gdzieś razem wyjść. To jest smutne, że tak się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna oprawa graficzna. Post ciekawy tylko przy wymienianiu trochę Ci się tekst wymieszał / zsunął, nie mniej jednak masz rację co do całości :)
    skrzydla-nielota.blogspot.com
    Luavinda von Degaaris

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję :) Nie zauważyłam lecz spróbuję to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. swietne podsumowanie, to fat - czasy zmienily sie diametralnie!

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z tobą , dawne dzieciństwao było lepsze , ale gdyby nie współczesność nie bylibyśmy blogerkami , pozdrawiam ^_^

    Www.love-loveely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, zgadzam się z Tobą! Śliczne zdjęcia :)

    Mój blog- klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. ja już Cię obserwuję
    za moich czasów było własnie tak że siedzieliśmy na dowrze, sami wymyslalismy sobie zabawy

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wpis , super blog , nic dodać nic ująć , super .
    Zapraszam do mnie , mam proźbę skomentujesz dwa pierwsze posty ? Dopiero zaczyna .
    http://madra-inaczej.blogspot.com/
    Odwdzięczę sie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem jeszcze rocznikiem dziecka, które płakało jak musiało iść do domu na obiad, albo kolację. Podwórko było moim drugim domem. Pomimo, że w podstawówce miałam już swój pierwszy komputer, później laptopa jakoś szkoda mi było czasu na używanie go. Wolałam biegać ze znajomymi po lasach. Ah jakie miałam wspaniałe dzieciństwo. Tak masz zupełną rację w tym poście, jest świetny pozwala takim jak ja zrozumieć jak świetnie przeżyło się swoje dzieciństwo, patrząc z perspektywy czasu. Ah 20 lat się już ma, a tak chciałoby się mieć 13 :).

    http://vaaleriab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze 13 lat i myślę że dzieciństwo dalej mam świetne :*

      Usuń
  38. Dobrze piszesz, ale polecam zdjęcia ustawić "na środku". Blog wtedy estetyczniej wygląda, a teraz niestety zastanawiałam się czy przypadkiem coś się nie zepsuło i nie wyświetla.
    Powodzenia!

    http://nekoworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny post;)

    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post !!! Co powiesz na wspólną obserwację? Jak coś to zacznij :)
    http://fashion-by-agnieszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem podobnego zdania i strasznie tęsknie za dzieciństwem ,ale taka kolej rzeczy.
    Miłego wieczoru!
    xcarli3x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Powinnaś jeszcze dopisać fakt, że dzisiaj ludzie martwią się o małą ilość like pod zdjęciem na facebook'u. Ciekawy post!

    Jeśli Ci się spodoba mój blog zostaw po sobie komentarz... Zapraszam na konkurs!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś były piękne czasy, spędzone cały dzień na dworze :) Śliczne zdjęcia
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli się zgadzasz zacznij i daj znać u mnie, na pewno się odwdzięczę :)
    gold-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. zgadzam się z postem!:)
    http://magda-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. czasy niestety się zmieniły, jak patrzę na dzieci w wieku 7 lat które paradują po mieście z najnowszym telefonem to aż przykro sie robi :c
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwacja za obserwacje ? Zacznij i napisz o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja juz od dawna Ciebie obserwuje...:-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. niestety czasy się zmieniły i młodzi rodzice zapewniają swoim dzieciom dużo wygód.. Takie czasy :p

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety masz rację. Niedługo roboty przejma władzę nad światem :( Świetny post i bardzo interesujacy blog. Na pewno nie ostatni raz tu wpadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. są plusy i minusy tej zmieny, cięzko stwierdzić co lepsze ;) a mój aparat to nikon d3200

    OdpowiedzUsuń
  51. Czasy się zmieniają, jak wszystko. Idziemy za postępem, internet jest wszędzie i wie wszystko. Ludzie mniej ze sobą rozmawiąją, spędzają ze sobą mniej czasu. Dobrze, że to widzisz, bo to znaczy, że jesteś wyjatkowo wrażliwa i uważną osoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To bardzo miłe usłyszeć takie coś od innej blogerki :*

      Usuń
  52. Czasy się zmieniają, ja miałam fajne dzieciństwo a internet miałam u przyjaciółki, ale pograłyśmy 2 godziny w gry i szłyśmy się bawić.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Czasu się zmieniają. Ja w dzieciństwie nie mialam komputera, tylko takie "starożytne" konsole hehe;)

    http://mycolourslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Kiedyś życie było prostrze i łatwiejsze ;)
    Wszystko było do spróbowania....
    Zmiany są jednak ludziom potrzebne
    julkablo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Za parę lat dzieci znowu zaczną wychodzić na dwór, a wtedy rodzice będą narzekać, że ich dzieci nie siedzą w domu. :)
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ale jeszcze nie dawno rodzice narzekali ,że dzieci na dworze ale przynajmniej dzieci były zadowolone z pięknych chwil spędzonych z przyjaciółmi :) Pozdrawiam

      Usuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny post.Zgadzam się w 100 % Kiedyś życie było prostsze,nikt nikomu nie zazdrościł.Ludzie ze sobą rozmawiali :')A teraz?
    http://kasialifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajny post, zgadzam się z tobą. Kiedyś życie/dzieciństwo było o wiele prostsze niż teraz. Teraz wszystko związane jest z technologią i wszystko kręci się w okół niej.

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz rację, zaszły ogromne zmiany ale niestety możemy tylko patrzeć jak dzieci które aktualnie mają 5-10 lat spędzając dzieciństwo przed szklanym ekranem zamiast pójść na dwór z kolegami czy koleżankami. Ciekawy wpis, podoba mi się. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny post :) Mam 20 lat i pamiętam, że jak byłam mała najlepszym sposobem na spędzanie czasu były zabawy na podwórku, ogrodzie. Największym zmartwieniem było to czy będę mogła zostać dłużej na dworze i czy "dylemat" czy oglądać wieczorynkę czy pograć w piłkę, poskakać na skakance itp .. najczęściej wybierałam to drugie.
    Patrząc na dzisiejsze czasy jak dzieciom doskwierają wady wzroku od komputera i otyłość z braku ruchu wydaję mi się, że lepszym skutkiem ubocznym były moje zadrapane kolana, ubrudzone ubrania od zabaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ja również siedziałam całe dni na dworze :* :) A teraz szkoda słów :c

      Usuń
  61. Masz rację. Technologia to robi z ludźmi. Moja półroczna córka najchętniej bawi się moim laptopem lub telefonem... ;p Nie wiem, co będzie później. Ja zaczęłam używać komputera dopiero w wieku 13 lat...
    Pozdrawiam
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny post. Masz rację te wszystkie gadżety typu laptopy, telefony itd zawładnęły światem :<. Teraz gdzie nie spojrzeć są ludzie z telefonem w ręku...

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Masz rację teraz większość czasu zajmują nam telefony i komputery, a coraz mniej czasu spędzamy na świeżym powietrzu z przyjaciółmi.
    http://lost-in-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Całkowicie się z Tobą zgadzam , no cóż tak już chyba niestety zostanie ;(
    Zapraszam na mojego BLOGA ! Wspólna obserwacja? Zacznij i napisz u mnie :)
    http://martaa-urbaniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. świetne zdjęcia <3 powiem Ci, że Twoje przemyślenia dają dużo do myślenia :) przepraszam, że tak późno się odwdzięczam za komentarz, ale mialam problemy z internetem :/ odpowiadam na Twoje pytanie związane z wzajemną obserwacją, więc jestem za, i już obserwuję :) http://typexofxshanell.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  66. fajny post :)

    http://julkanieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. mnie najbardziej boli, że dzieci spędzają coraz więcej czasu przez ekranami zamiast na dworze :c
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Niestety czy może stety wiat idzie do przodu i nic na to nie poradzimy ;/
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Smutne jak się tak świat zmienia ;(
    swiatszalonejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Mi też się wydaje, że minusy jednak przeważają. Bardzo dobre porównanie. Zgadzam się z Tobą. Cieszę się, że ja jeszcze załapałam się na to "normalne" dzieciństwo.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny post, wspaniałe zdjęcia :) I zgadzam się z Tobą.

    http://life-by-nicziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. No niestety. Coraz wszyscy coraz szybciej chcą być "dorośli" ;)
    Świetny wygląd bloga! Pozdrawiam
    monikastepien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Miałam wspaniałe dzieciństwo i bardzo często wspominam te czasy, ale świat idzie do przodu i nie da się nic z tym zrobić :)
    Może wspólna obserwacja ?
    http://paulinanowakk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Mnie powoli zaczyna to wszystko przerażać. Dzieci zamiast bawić się ze sobą, siedzą przed komputerem i grają w gry..Masakra. Ja cieszę się że miałam tradycyjne dzieciństwo.
    Pozdrawiam,
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Tabelka bardzo trafna,szczególnie to o płaczu bo dziecko nie dostało najnowszego telefonu. 😂👌

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja się czuję czasami jak z innego wieku, bo ciągle wychodzę gdzieś z koleżankami na spacer na cały dzień bez telefonów czy innych zbędnych rzeczy ;)

    Malowane Różą klik!

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam .Obserwuję i zapraszam do siebie -http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. niestety czasy się zmieniają, a życie jest trudniejsze niż sobie to wyobrażaliśmy jako dzieci.. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne zdjęcia :). No, niestety nasze czasy schodzą na psy, są coraz gorsze, ale tak jak mówisz mają też wiele plusów, które trzeba zauważać i doceniać, bo czasu cofnąć się, niestety nie da.

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. obs za obs ? daj znać u mnie
    www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Masz absolutną rację! Jestem starsza od Ciebie i dla mnie ta różnica jest wręcz kolosalna!
    Bardzo mądrze piszesz. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. To prawda, teraz dzieciństwo wygląda całkiem inaczej niż kiedy Zastanawiam się tylko, czy te dzieci wiedzą co tracą ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgadzam się z Tobą, ale mimo wszystko istnieją wyjątki od tej reguły. Znam dzieci, które nie mają najnowszych nowinek technologicznych i spędzają masę czasu na dworze z innymi. To naprawdę zależy od osoby, istnieją jeszcze ludzie, którzy normalnie funkcjonują bez całodziennego przesiadywania przed komputerem :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Smutna jest taka rzeczywistość ,jednak uważam ,że każdy wie o tym ,wie jakie są/będą skutki ,ale nic z tym nie robi. :/ Dokładnie to tutaj opisałaś - świetnie <3
    malwina-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Post fajny i fotki tam samo - nie ma w nich za dużo detali dzięki czemu są ładne :)
    co do treści postu i mojego zdania - wiele rzeczy się zmienia, przede wszystkim wszystko wkoło nas się zmienia - świat pędzi, rozwija się - stawia nam nowe wyzwania, nowe problemy ... kiedyś było inaczej - w niektórych kwestiach lepiej w innych gorzej. Ja mam 26 lat i powiem że czasami jak widzę niektóre osoby np. z gimnazjum myślę sobie - matko boska, co za kultura ?! Ale nie wszyscy są tacy sami jednak pewne "rzeczy" się zmieniły :)
    Świat się zmienia, ludzie się zmieniają a my idziemy dalej :)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń