sobota, 17 stycznia 2015

Plusy i minusy posiadania rodzeństwa

Hej!


Zastanawialiście się kiedyś jakby to było, gdyby wasze rodzeństwo zniknęło lub na odwrót? Pewnie podczas kłótni nie raz pomyślałeś "Wolałabym być jedynakiem „ lub przed snem myślałeś świetnie by było mieć rodzeństwo. Czemu tak jest? Ponieważ nie mając rodzeństwa czujesz się troszeczkę samotny. Jednak mając rodzeństwo zdążyłeś się już przyzwyczaić do ciągłych kłótni, które niszczą waszą nić porozumienia z tego też powodu zaczynasz nie potrzebnie sobie wmawiać, że lepiej by było żyć bez rodzeństwa. Ale nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. Tak naprawdę Twoje życie bez osoby mniej więcej Twojego wieku zmieniłoby się nie do poznania. Czemu? Bo pod wpływem czasu zaczęłoby ci brakować wspólnych wygłupów, szaleństw i zabaw. A więc w dzisiejszym poście pragnę przedstawić Wam plusy i minusy posiadania rodzeństwa. Zostały one stworzone z opowiadań moich koleżanek i kolegów a także moich zaobserwowań z bratem.





Minusy Posiadania Rodzeństwa:

- Częste kłótnie wynikające najczęściej z innej opinii  czegoś.

- Złośliwe zaczepki

- Wchodzenie bez pukania do Pokoju

- Zabiera Twoje Rzeczy bez pozwolenia

- Dzielenie Pokoju (nie zawsze ale Często)

- Częstsze wyróżnianie

-Dzielenie Różnych Rzeczy 

Plusy Posiadania rodzeństwa : 

- Możliwość szczerej Rozmowy

- Wspólne wygłupy, Szaleństwa i zabawy

-Można Zwalić na niego winę xd 

- Wzajemna obronna przed rodzicami xd

- Wzajemna pomoc

Oczywiście jest ich  wiele więcej ale te są chyba najważniejsze

Moim sposobem na zapobieganie kłótnią jest po prostu rozmowa niestety nie często to pomaga :D 

 A jaki jest Wasz sposób zapobiegania kłótniom ?







92 komentarze:

  1. Ja też mam rodzeństwo i nie mam takiego sposobu xd. Próbuję rozmawiać chyba, albo wypraszam z pokoju. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem niestety zapobiegać kłótnią z siostrą hahahhaha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha <3 Mam siostrę starszą o 3 lata. Nie ma dnia bez kłótni i chociaż często myślę, że lepiej by było bez niej to kocham ją

    belily-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 3 braci starszych i jestem jedyna :) Denerwują mnie często ale bez nich sb nie wyobrażam życia :))))
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Och.. mam rodzeństwo.. Wiem co to jest Jednak mija chwila i już po kłótni... ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam brata i jestem z tego zadowolona^^
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim sposobem na klotnie jest najpierw ochlonac a potem szczerze porozmawiac ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    do wygrania post promujacy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie mam rodzeństwa, a bardzo bym chciała ;)
    świetny blog :)

    justcallmetess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam brata i caaaaały czas mnie wkurz...

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też często wkurza ale to normalne :)

      Usuń
  10. Ja mam młodsza siostrę. Strasznie mnie denerwuje, ale jednak ja kocham haha :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz ? Po mimo kłótni i tak się kochacie :D

      Usuń
  11. Mam rodzeństwo, ale nie jest źle, nikt nikomu nie wchodzi w drogę :D
    http://veroonikaa.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tym młodszym rodzeństwem ,a więcej negatywnych cech spełnia moja siostra xD
    Zaobserwowałam i mam prośbę zadasz parę pytanek pod tym postem do Q&A?
    http://xcarli3x.blogspot.com/2015/01/przepis-na-oryginalne-babeczki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z moim bratem często się kłócimy ale kiedy trzeba "bronimy się przed rodzicami" xd
    Post bardzo pomysłowy nigdzie takiego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję o to chyba chodzi ?! Żeby być kreatywnym :D

      Usuń
  14. Ja mam dużo rodzeństwa i tak na prawdę nie wyobrażam sobie teraz, żebym była jedynaczką

    http://juliestyle1.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz ? Czyli jednak to co napisałam jest prawdą :)

      Usuń
  15. Najlepszym sposobem jest unikanie konfliktowych sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony masz rację ale z drugiej to nie takie proste :D

      Usuń
  16. Ja mam siostrę i uważam ze życie wsród rodzeństwa jest lepsze niż bez :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie umiem zapobiec kłótnią między mną, a moim młodszym rodzeństwem. :P
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great Post Dear! I am following you and following back if you like my blog :))) Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też często próbuję normalnie porozmawiać, ale czasem to nie skutkuje ;D
    Mam młodszego brata i w sumie cieszę się, że mam rodzeństwo ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze napisałaś :)
    Ja lubię, jak mój brat sobie i mi coś kupuję! :D
    ♥ ♥ ♥
    pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak z rodzeństwem da się żyć :D Dziękuję :*

      Usuń
  21. Ja mam młodszego vbrata który potrafi wkurzac 24/7 xd jak się ma rodzeństwo to nie trzeba sprzątać w domu samemu wszystkiego xd

    joanne-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jak widać każdy w rodzeństwie znajdzie coś "fajnego" :D

      Usuń
  22. Ja mam starszego brata i różnie czasami jest między nami, ale wskoczyłabym za nim w ogień mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne ,że pomimo kłótni dalej się kochacie :D

      Usuń
  23. Mam braci bliźniaków xd 6,5 lat... Piski, wrzaski, kłótnie, bijatyki, ale da się wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł na post!
    Zapraszam:http://jully-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem w posiadaniu rodzeństwa przeważają minusy :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdanie, fajnie jest mieć rodzeństwo, bo w przyszłości jest łatwiej. Uczysz się dzielić i spędzać miło czas. Mieć lepszą przeszłość. A minusa owszem są lecz, według mnie warto je mieć :)

    http://qreativv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Twoim zdaniem można się kłócić ale życie bez rodzeństwa jest takie smutne :D

      Usuń
  27. Moim zdaniem mieć rodzeństwo to dla mnie dobrze ponieważ masz się z kimś wygłupiać itp ale kłucić też się trzeba ponieważ nigdy raczej nigdy nie ma takiego idealnego rodzieństwa jakie chcą mieć rodzice tak się nie da ;d

    A bez rodzeństwa to nie jest to samo :c

    Ja mam brata xD i dobrze bo się czasem wygłupiamy ale najczęściej się kłócimy ale to już chyba z przyzwyczajenia się tak przezywamy ale da się życ bo on mi czasami coś kupi albo ja jemu xD :D i wtedy jest pewien zaciesz c:

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo czyli życie bez rodzeństwa jest strasznie puste :)

      Usuń
  28. jak na retrike masz święte zdjęcie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba skomentowałaś tego bloga bo ja robię zdjęcia lustrzanką :)

      Usuń
  29. Ja się nie kłóce z moim bratem, bo wyjechał na studia, więc nie mam z nim czestego kontaktu
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję , że rzadko widzisz brata i chętnie wpadnę :)

      Usuń
  30. Mam młodszą siostrę, która często mnie denerwuje, ale gdybym musiała przebywać bez niej dłużej niż pół roku, pewnie zrobiłoby się nudno i dziwnie...
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak nie wyobrażasz sobie życia bez niej :) Wpadnę i być może za obserwuje :)

      Usuń
  31. Mam starszego brata.Nie kłócimy się za często ale zawsze musimy sobie dogadywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 5300 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie mam rodzeństwa ale nie jest mi z tego powodu jakoś smutno, dobrze mi tak jak jest :D
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/01/blog-roku-2014.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jesteś przyzwyczajona do braku rodzeństwa :D zajrze :)

      Usuń
  34. Ja nie mam rodzeństwa i jest dobrze, bo nie czuję smutku, samotności. Mam za to wszystko wspaniały kontakt z mamą. :D
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś przyzwyczajona do braku rodzeństwa i wiele osób nie mających rodzeństwa ma wspaniały kontakt z mamą bardzo dobrze że macie taki kontakt :)

      Usuń
  35. Zgadzam się z tobą w 100% :*
    Obs za obs ? Zacznij kochana a na pewno się odwdzięczę:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie mam rodzeństwa, jednak zawsze bardzo chciałam mieć starszego brata :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  37. hejka kochana! obserwacja za obserwację lub komentarz? zapraszam na mojego: http://nikayoungjournalist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super blog. :)
    Pytałaś o obs/ obs? Zacznij http://eskana1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. cudny blog ;)
    zapraszam do mnie ----> Amiliaza.blogspot.com
    obs/obs?

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie mam niestety rodzeństwa :cc
    Super post i blog :)
    Obserwacje już dałam :)
    http://srebrna-szkatulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Sama mam rodzeństwo i wiem jak to jest z tymi kłótniami. Często mówię mu, żeby się wyprowadził (ma rocznikowo 20 lat), ale bez niego czasami jest mi tak jakoś smutno... jednak ta druga osoba przy boku jest potrzebna do życia. :)
    PS. W tych minusach zgodzę się we wszystkim. Sama muszę dzielić z nim pokój xd

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. taki życiowy i ciekawy post :)
    pozdrawiam, Wikaa
    http://wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Hehe skąd ja to znam :) Młodsze jest straszne,ale i tak się je kocha

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja niestety nie mam rodzeństwa, choć mimo wszystko, chciałabym :)

    http://life-by-nicziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Też mam rodzeństwo - starsze siostry :D Co do sposobu na kłótnie to chyba tylko rozmowa, szczera i długa czasem :D Chociaż wiadomo jak to jest - nie zawsze się uda :P Tym bardziej jak moja kochana siostra Asia ma charakter taki jak ja - uroczo uparty i bardzo bezposredni :D

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja sama mam rodzeństwo i częste wygłupy to u nas codzienność :) Mam kuzynkę ma 6 lat i jest jedynaczką i jej brakuje kogoś do wspólnej zabawy, szczególnie w domu gdy jej rodzice są w pracy. Dlatego chyba jednak warto mieć rodzeństwo chociaż do wspólnych wygłupów.

    OdpowiedzUsuń